Bedrijfsherkennings software bij leadgeneratie

Bij een goede leadgeneratie campagne is het een must om te weten wie je website bezoekt. Want als je weet wie het zijn, kun je online contact leggen en een band gaan opbouwen. Weten wie er op je site komen is dus de eerste (en noodzakelijke) stap bij leadgeneratie en bij de start van social selling. Wil je weten hoe dat werkt en hoe wij onze bedrijfsherkenningssoftware daarbij inzetten?  

Soldit! Insight bedrijfsherkennings software

Met onze bedrijfsherkennings software Soldit! Insight maak je van de bezoekers van je website daadwerkelijk klanten. Je kunt er namelijk mee zien wie er precies op je site is geweest en welke pagina’s hij bezocht heeft. Dat geeft dus ontzettend veel informatie over die bezoeker, waar jij op kunt inspelen als je contact met diegene opneemt.

Social selling en leadgeneratie

Social selling is een grote bijdrage aan leadgeneratie. Omdat je online, vaak via LinkedIn, contact opbouwt met degene die interesse toonde in je website, bouw je daarmee aan ‘warme’ leads. Mensen die meer dan gemiddeld geïnteresseerd zijn in je bedrijf omdat ze je steeds beter leren kennen. In eerste instantie online, maar verderop in het verkoopproces ook ‘live’, in een telefoon- of skype-gesprek bijvoorbeeld.

Hoe werkt Soldit! Insight voor jouw leadgeneratie campagne?

Wil je weten hoe wij Soldit! Insight inzetten bij effectieve leadgeneratie campagnes? En vooral ook hoe we dat voor jouw bedrijf kunnen doen? Vraag dan vandaag nog een demo aan.

Ik wil een demo aanvragen

Download hier onze whitepapers!




Stuur mij:

Content marketing voor de B2B markt
Alles wat jij wil weten over Social Selling