Nieuwe klanten werven b2b

Nieuwe klanten werven b2b is voor veel ondernemingen cruciaal. Je kunt immers vaak niet blijven teren op het huidige klantenbestand. Toch verdienen ook bestaande klanten aandacht. Om zowel bestaande klanten tevreden te houden als nieuwe klanten te werven, is balans belangrijk. Dit betekent een organisatie die is ingericht op beide aspecten. Hier komt veel mankracht, tijd en dus geld bij kijken. Door de werving uit te besteden kun je op kostenefficiënte wijze zorgen voor meer klanten en je omzet verhogen. Wij leggen je uit hoe.
Is je website up-to-date?

Wij zijn gespecialiseerd in nieuwe klanten werven voor b2b


Nieuwe klanten werven voor b2b is onze specialisatie. Het is een kunst op zich, want er zijn zo veel manieren om dit te doen. De ene manier is effectiever dan de andere: wat is nu de beste? Dat hangt natuurlijk helemaal af van de organisatie en het type klant dat geworven moet worden. Wij beschikken echter over de expertise om voor elke bedrijf de juiste klanten te vinden.

Om business to business klanten te werven, verdiepen wij ons in jouw bedrijf en branche, zodat wij weten op welke klanten wij ons moeten richten. Vervolgens is het zaak om te kiezen voor methoden die het beste hierop aansluiten. Wij maken gebruik van moderne methoden die hun effectiviteit bewezen hebben en – niet onbelangrijk – zeer transparant en inzichtelijk zijn. Ze leveren waardevolle data op die precies laat zien hoe potentiële klanten worden bereikt en wat de conversie is. Op deze manier kunnen wij keer op keer bewijzen hoe effectief onze methodes zijn, zeker in vergelijking met conventionele werving.

 

Leadgeneratie en optimalisatie


Om optimaal nieuwe klanten te werven voor b2b kunnen wij gebruik maken van leadgeneratie. Hierbij is relevantie cruciaal. In plaats van met hagel te schieten en overal “koud’ binnen te komen, kunnen wij warme(re) leads aanbrengen. Dit dankzij zeer gedetailleerde databases die kunnen worden gematcht aan jouw klantprofiel. Zo weten we dat de potentiële klanten die benaderd worden in de basis geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten. Dit verhoogt de kans op conversie en dus meer omzet aanzienlijk.

Het grote voordeel van online klantenwerven, is dat data je in staat stelt om uitingen en campagnes te optimaliseren. Dit maken wij dan ook mogelijk. Marketing automation is een perfecte manier om nieuwe klanten werven voor b2b nog effectiever te maken. Niet alleen kunnen belangrijke handelingen geautomatiseerd worden om tijd en geld te besparen; de data die hier uit voortkomt kan worden gebruikt om uitingen te optimaliseren voor nog betere resultaten. Investeren in marketing automation betekent dan ook jezelf in staat stellen om steeds betere online marketing te bedrijven. De ROI van marketing automation is in potentie zeer hoog.

 

Laat ons je helpen meer klanten te werven


Neem contact met ons op voor meer informatie over nieuwe klanten werven b2b. Wij kunnen je helpen betere resultaten te boeken.

Vraag een vrijblijvende offerte aan en wij vertellen je wat wij tegen scherpe tarieven voor je kunnen betekenen. Voor elke bedrijf en voor elke branche is er een passende oplossing.
Prijs aanvragen

 

nieuwe klanten werven b2b

Download hier onze whitepapers




Stuur mij:

Content marketing voor de B2B markt
Alles wat jij wil weten over Social Selling