Nieuwsbrief die werkt

Waarom open jij sommige e-mails direct, terwijl anderen ongeopend in de prullenbak verdwijnen? Dát is de grote uitdaging bij het versturen van een digitale nieuwsbrief: voorkomen dat de ontvanger meteen op de de delete-knop klikt. Wil jij regelmatig met een e-mail in de inbox van klanten en geïnteresseerden verschijnen? En, nog veel belangrijker: e-mails die ze daadwerkelijk openen, lezen en actie op ondernemen?

Met een digitale nieuwsbrief maak je indruk op de juiste mensen, maar dan moet de inhoud wel precies goed zijn. Wil jij een nieuwsbrief versturen die écht voor jou werkt? Dat maken wij mogelijk voor jou.

Een nieuwsbrief is vaak een onderdeel van e-mailmarketing. Belangrijk is de lijst met e-mailadressen die je als bedrijf verzamelt en vastlegt. Daar gelden strenge privacy-regels voor. Heb je een lijst die aan die regels voldoet, dan kun je de e-mails versturen.

Inhoud

Een nieuwsbrief kan bestaan uit:

  • een blog of een overzicht van de blogs van de afgelopen periode;
  • nieuwtjes, bijvoorbeeld over trainingen die je geeft, of nieuws vanuit je branche;
  • productaanbiedingen;
  • een aankondiging of uitleg van je nieuwe diensten.

Of een combinatie daarvan. Wat voor jouw klanten het beste werkt verschilt per bedrijf of branche. Onze ervaring draagt bij aan een nieuwsbrief die voor jou werkt.

Consistent en herkenbaar

Verstuur je de e-mail op een vast moment, bijvoorbeeld  om de week op dinsdagmorgen? Dan gaan je klanten dat herkennen. En bovendien ook verwachten. Dat draagt er ook aan bij dat ze je e-mail eerder openen en lezen.

Onze copywriters weten wat ervoor zorgt dat iemand een e-mail opent en leest.

Zij weten hoe je voorkomt dat een e-mail ongelezen in de digitale prullenbak verdwijnt.

Ze weten hoe een nieuwsbrief voor nieuwe klanten zorgt en bestaande klanten vasthoudt.

Wil jij een nieuwsbrief versturen die écht voor jou werkt? Dan zorgen wij ervoor dat dit mogelijk is.

Wat kost dat?

nieuwsbrief

Download hier onze whitepapers!




Stuur mij:

Content marketing voor de B2B markt
Alles wat jij wil weten over Social Selling