Online adverteren

Online adverteren is noodzaak. Ook en misschien wel juist in deze tijd. Maar hoe doe je dat? En waar? Op LinkedIn? Of toch Facebook? Is het handiger om Google AdWords in te zetten? Wij weten wat er in een goede advertentie moet staan en zorgen voor een campagne die werkt.

Het antwoord op deze vragen begint bij je doelgroep. Wie zijn zij, en waar zoeken zij naar? Maar vooral waar zijn zij online te vinden. Op dát platform heeft een advertentie dan het meeste effect.

Adverteren op de verschillende platforms

LinkedIn is hét professionele netwerk. Dit is dan ook zeker het netwerk waar jij jezelf neer wilt zetten als dé expert in jouw vakgebied. LinkedIn adverteren is dan een aantrekkelijke optie. Wij verzorgen de campagne graag, zodat jij er optimaal voordeel uit kunt halen.

Is jouw klant veel op Facebook te vinden, dan is Facebook adverteren een goede optie. Toch haalt niet ieder bedrijf voordeel uit de Facebook advertenties. Hoe komt dit? Dit heeft vaak te maken met een onbewust verkeerd ingestelde campagne. Wij zorgen voor een Facebook campagne die wél echt succes bereikt voor jou.

Met Google AdWords adverteer je op Google. Heb je wel eens ‘advertentie’ bij je zoekresultaten gezien? Die advertentie is een resultaat van een adwords campagne. Google AdWords is een vak apart. Je hebt een optimaal vormgegeven campagne nodig om succes te boeken. Wij gaan hier graag mee aan de slag voor je, zodat jij je bezig kunt houden met al die nieuwe klanten die je aan gaat trekken.

Online adverteren ingewikkeld?

Vraag jij je af wat er in een advertentie moet staan? Of hoe je het in moet stellen zodat het werkt? Online adverteren is soms ingewikkeld. Daarom helpen wij je er graag bij. Wij zorgen voor een campagne die werkt voor jou en die je nieuwe klanten oplevert.

 
Wat kost dat?

online adverteren

Download hier onze whitepapers!




Stuur mij:

Content marketing voor de B2B markt
Alles wat jij wil weten over Social Selling